Keresés

2011. július 10., vasárnap

Rózsaszín, rózsaszín és rózsaszín... :)

Már említettem, hogy a rózsaszín nem az én színem, de bizonyos árnyalatai, bizonyos hangulatokban, és főleg nyáron azért csak-csak megtetszenek. :) Tavaly nyáron vettem egy élénk pink körömlakkot, amivel tegnap ki is festettem a körmöm (ebből is látszik, hogy milyen gyakran használtam :)), egy házibuli előtt. Aztán ma kitaláltam, hogy kellenének hozzá ékszerek. Neki is álltam, bár ezek egyszerűbbek, mert ebben a nagy melegben nem bírtam sokáig egy helyben ülni és koncentrálni.
Szóval ez a szett született, amit holnap fel is avatok. :) Éljen a meló... :S :)

Katicás fülbevaló

Nyaklánc különböző charmokkal / fityegőkkel

Ezüstözött karkötő charmokkal / fityegőkkel

És a komplett szett :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése